·112 syf.····Okunma: 05 Ocak 2022 00:05 Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere üzücü ama yaşanmış bir olayı ele alan bir kitapla geldim.
Kitapta Nevra'nın çocukluğundan bu zamana kadar yaşamış olduklarına şahitlik ediyoruz. Tabii ki bu süreçte kanser olduğu zamana da.
Yazarken bu kadar kolay işte. Peki ya yaşarken?
Yazarımız erken teşhisin önemine, kanser olan insanlarla nasıl iletişime geçilmesi gerektiğinin üzerinde durmuş. En azından ne sormayacaklarını bilir empati yoksunu insanlar.
Farkındalık açısından çok güzel bir kitaptı. Yaşanmamış olsa ama elden bir şey gelmiyor. Sadece umut hiç bitmiyor. Mutlaka okumanız gereken bir eser. Tavsiyemdir
Yazarımızın kalemine sağlık