Luke ve Vada karakterlerimiz okul arkadaşı ama ortak noktaları müziği çok seviyor olmaları , kitap da zaten luke ve vada bölümleri sıklıkla yani karakterler kendilerini anlatmış birbirlerini nasıl gördüklerini betimlemişler çok güzel olmuş.
Benim kitap da en sevdiğim nokta Luke ve Vada’nın birbirlerine şarkılar gönderip o şarkının anlattığı şeye göre ya da şarkının ismine göre birbirlerine mesaj vermesi oldu çok güzeldi gerçekten hele sonlarına doğru kitap sizi daha çok içine çekiyor