Merhabaaaa kitap sever dostlarımmm Yılın ilk kitap incelemesi ile geldiiiimm...
▪︎Gün Yüzü kitabımız Ankara ve İstanbul şehirlerinde geçiyor. Daha önce bu şehirlerimize gitmediyseniz küçük bir gezintiye çıkıyorsunuuuz. Zaman olarak da yine bizi bildiğimiz o anlara götürmesi de çok güzeldiii.️
▪︎İçtenlik ve samimiyetle doluuu olan bu kitap okurken okuyucusunu başarıyla içine alıyor. Sürükleyici ve yalın anlatımı ile kitabın nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.
▪︎Kitap görünüşte bir aşk romanı olarak gözükse de tamamen aşk romanı değil. Unutmuş olduğumuz toplumsal değerlerimiz, bir yetimin elinden tutup ona aile olmak, yavrusunu kaybeden bir aileye el uzatıp onların yalnız olmadığını hissettirmek, yoksul insanların yüreklerine değinmek gibi daha bir çok konuya değinen yazarımız gerçekten de uzun zamandır aradığımız samimiyeti ve sıcaklığı işlemiş kitabına...️
▪︎Hala kitabı okumayanlar ve yazarı tanımayanlar varsa hemeeenn tanışmalı...