·191 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2022 13:45 Kitabı çok beğendim .Zaten Dostoyevski 'nin eserlerini beğenmemek ne mümkün .Dili oldukça anlaşılır .Kumar bağımlısı olduktan sonra çevremize ,sevdiğimiz insanların bizi sevip sevmediğini , onlara en değer vermemiz gereken zamanda paranın bağımlısı olduğumuzu anlatır bu eser .Karakterler iyi hikayenin oluş bitiş sıralaması da çok düzenli geldi bana .Anlıyoruz ki İnsan alışkanlıkların dan kolay kolay vazgeçmiyor ve kaybettikçe daha çok kaybetmeyi göze alıyor .Çok uzatmak istemem tavsiye ederim okumanızı .Kitapla kalın :)