9/10
·376 syf.··
2022 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2022 20:32
Şafağı Ör -Elizabeth Lim #kitapyorumu 9/10 4,5/5⭐⭐⭐⭐ 🪡"Rüzgarı yakala,"diye fısıldadım "Hiç uçmayan bir uçurtmaya dönme." Erkeklerin üstün görüldüğü bir dönemde ünlü bir terzinin kızı olan Maia Tamarin ailede terzilik mesleğini devam ettirebilecek tek kişidir.Çünkü 2 abisi savaştayken ölmüştür ve diğer abisinin ise terzilik yeteneği yoktur.Bir gün babasına İmparatorluk Terzisi olmak için yapılan yarışmadan bir teklif geliyor.Fakat babası artık yaşlandığı için yarışa katılamıyor ve bunun üstüne Maia da abisinin kılığına girerek yarışmaya gidiyor. Selam arkadaşlar ️ bugün 2022'nin ilk kitap yorumuyla açılışı yapacağım. Kitap çok güzeldi fakat sınav haftasından dolayı dün anca bitirebildim.Kitap bir Mulan retellingiydi Kitap aşırı akıcıydı her karakteri sevdim(İmparator Khanujin ve Leydi Sarnai hariç, gerçi Leydi Sarnai'yi az çok anlayabiliyorum) Ah Edan...Bir karakter nasıl bu kadar güzel kurgulanabilir, gerçekten onun olduğu kısımların ultra-akıcı olduğu gerçeği de var tabii Kitap asya kültürünü, fantastik ve romantiği çok güzel bir şekilde harmanlanmış.Kitap benim için net 2.Kısımda başladı, gerçekten Maia ve Edan'ın yolculuğunu hiç ama hiç sıkılmadan okudum,biraz daha devam etseydi de aynı heyecanla okurdum bundan adım gibi eminim. Maia ve Edan arasındaki ilişki kalp eritecek, yüzünüzde kocaman bir tebessüm oluşturabilecek türdendi,slow burn romance olması zaten ikisini sevmem için ayrı bir nedendi.Zaten ilişkilerin yavaş yavaş ilerlemesi daha gerçekçi geliyor bana,aksi çok oldu bittiye getiriliyor gibi oluyor bence. O 1 puana gelecek olursak da kitabın sonu heyecanlı bir yerde bitti, birkaç sayfa daha devam edebilirdi.İkinci kitabı heyecanla bekliyorum Fantastik ve romantik sevenlere bu kitabı gözüm kapalı öneririm.
Şafağı ÖrElizabeth Lim · Yabancı Yayınları · 20211,139 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.