·376 syf.····Okunma: 09 Ocak 2022 11:32 Herkese merhabalar.
Bu kitabı okurken anladımki aslında her şey kendi sırlarını çözmekten geçiyor. Kendi benliğini kabullenmekten korkmamak gerekiyor.
Aristo ve Dante her insanın kendisi için okuması gereken bir kitap. Bir şeylerin farkına varıyorsun okurken.
Kitabın dili akıcıydı, ilk sayfasını okuduğun an gerisi geliyor. Aslında insanın kendini anlama çabası kitabı okurken çokça fark ediliyordu. Karakterlerin gelişimini çok başarılı buldum. Farklı karakterlerdi.
Kitapta en sevdiğim şey ise iki karakterinde ebeveynleri gerçekten mükemmeldi. Yıl bakımından da eskiye dayandığı için bu desteklemeler gerçekten çok hoşuma gitti.
Ben çok severek okudum umarım sizlerde severek okursunuz.