Gerçekten güzel bir kitap ve sürükleyici bir hikaye. Hem kurgusal hem de klasikler olan İlyada ve Odessa ya dayanan gerçeklik payları var. Oldukça iyi işlenmiş ve aşırı sürükleyici. Benim rahatsız olduğum bir durum değil ancak eğer LGBT+ içeriklerden rahatsız oluyorsanız tavsiye etmem.