Puan vermedi·608 syf.····Okunma: 10 Ocak 2022 13:05 Kitap başta ağır ilerlese de hikaye bütünlüğü yakalanıyor. Bölümler karakterlerin gözünden ve olay anını ayrı ayrı işliyor, böylece önce olayın dış yansımasını sonra olayın nasıl olduğunu okuyorsunuz genel olarak iyi. Tipik terör yaşanmışlıkları, bölge halkının yaşadıkları aynını hatta daha acılarını bizlerde yaşadık, yaşıyoruz. Özgürlük ve ezilmişlik safsatasıyla çokça canı yanan bir millet olduğumuzdan aslında anlatılanlar hiçte yabancı değil bize. Zira kendinden olmayan kendi ırkdaşını öldüren bir örgütün yabancısı değiliz. Yada kendi askerine polisine yaptığı saldırıyı yücelten bir örgüte de yabancı değiliz. Okunabilir hoş bir eser...