·564 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2022 14:48 Genel olarak yazarın anlatım tarzını seviyorum. Eğlenceli, kafa dağıtmalık ve iyi vakit geçirmelik.Konusu benim için oldukça ilgi çekiciydi ve ayrıca karakterler çok tatlılardı. Yazarın kitapları belirli bir çizgide ilerliyor ve aşağı yukarı sizi nasıl bir son beklediğini biliyorsunuz. Ve sonu çok güzeldi, Hudson ve Stella sizi özleyeceğim