Bu hafta yine bir imza gününde tanıma fırsatı bulduğum bir yazardan ve eserinden bahsedeceğim sizlere . Açıkçası daha önce adını hiç duymamıştım, farklı yazarlara pek şans tanımayan ben şeytanın bacağını kırmam gerektiğini düşünerek aldım kitabı
On dört farklı hikayeden oluşuyor eser. Dili sade ve gayet akıcı. İlk hikayeler beni pek sarmadı, bir hafta süresince elime alamadım kitabı bu sebepten.Ama yarım bırakmayı sevmediğimden kendimi zorlaya zorlaya, ite kalka okudum bitirdim Eser ortalarından sonra merak uyandırıcı bir hale bürünüyor. Sonlara doğru gayet sevdim diyebilirim. Ama ben bir yazarı daha iyi ve net şekilde tanıyabilmenin yolunun onun romanlarını okumaktan geçtiğine inanıyorum, katılırsınız katılmasınız sizin bileceğiniz iş️ Yazarın romanlarından birini okuyarak ona bir şans vermek istiyorum yani.
Ayrıca söylemeyi unuttum yazarımız bir çok ünlü dizinin senaristiymiş. ️Herkese keyifli okumalar diliyorum ️