·384 syf.····Okunma: 10 Ocak 2022 17:59 Artık bu seriden bıktığımı itiraf ediyorum. Yani yedinci kitaba gerek var mıydı sayın yazar? Bu kitapta Anne yok denilecek kadar azdı. Çocukların hayatını okuduk durduk, bir de üstüne Mary Vance adlı gıcık, gudubet bi kız eklendi. Bana kalırsa bu kitapta yine çocuklardan kısımlar olarak devam edip serinin son kitabı olabilirdi. Sekizinci kitapta ne yazmış şimdiden merak ediyorum umarım daha da sıkılmadan biter.