Beğenmekle beğenmemek arasında kaldım . Tabii geçmişin bir bağlantısı benim için bu seri . Kaç yaşında olursam olayım çıkan yeni kitabını illa ki okuyacaktım . Özlemiş miyim Ongun’un kalemini evet . Ama Serra ‘yi daha cok özlemişim . Arada onun yazdıklarını okumak beni daha mutlu etti .