·184 syf.····Okunma: 11 Ocak 2022 00:10 ilk yarısıni Semerkand dan sonra olmamış diyerek ama ikinci yarısını biraz merak biraz da yaptığı psikolojik tahlillerle bir çırpıda bitirdiğim bir kitap. Sanırım aklımda kalacak olan tek yönü İsyan in konak da kendiyle kendi iç dünyasıyla ilgili yaptığı tespitler ve bunların anlatımı. İntiharı düşündüğü sırada arkadaşının ölümle ilgili yaptığı yorum ise beni benden aldı... Genel olarak bakıldığında biraz basit ve karakter derinliği olarak yavan kalmış gibi... Bir hiç uğruna yitip gitmiş bir hayat barındırır içinde...