Puan vermedi·%80 (304/376 syf.)· Yani cidden bir kitabı bu kadar sevmeyebilirdim. Karakterler kötü mü? Hayır değil. Konu da aslında kötü değil sadece cidden umrumda olmadı bu hikaye. Ana karakterimiz Maia’nın terzilik macerası da azcık büyüye dokunuşu da ya da altı asla dolmayan nefret aşk ilişkisi de bana hiç ilginç gelmedi. Kitabı son 70 sayfa kala bıraktım. O yüzden muhteşem bir şey kaçırdıysam da yapacak bir şey yok. Sadece bira sövmek istiyorum. Kitap boyu ilginç bir şey olur diye bekledim ama koca bir sıfır. Temel beceri olan terziliğin hiç ilgimi çekmemesi de bu kararımı etkilemiş olabilir ama kitabın romantizm yönünü de aşırı zayıf buldum. Edan! 500 civarı yaşındaki sözde muhteşem büyücümüz 3,5 dakika içerisinde esas kızımıza aşık oluyor. Vov peki neden? Çünkü esas kızımız erkek kılığına girecek kadar cesur. Yani bu kadar toy bir karakter yazacaksa yazar 16-17 yaşında bir karakter yazmalıydı bence. 500 yaşında birinin gördüğü en etkileyici kişi Maiaysa yazık o geçen ömre! Ha Maia kötü mü hayır. Ama maksimum bir yan karakter potansiyelinde ve esas oğlanımıza gıcık olmak zorunda olduğu için durup dururken kötü davranacak kadar boş yazılmış bir karakter. Gereksiz çok doldum kitaba ama okumasanız hiç bir şey kaybetmezsiniz. Kitapların ketesi olmaya aday
düzlükte ve hiç öne çıkan bir tarafı yok. Buraua kadar dayanan herkese sevgiler..