6/10
·48 syf.··
2022 5. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2022 05:02
* Mesele bu değil , bu iş adalet meselesi. * Kafka ile tanışma kitabım. Dilini o kadar beğendim ki. Kitap su gibi , akıp gidiyor ve siz farkına bile varmıyorsunuz. Kitaba başlıyorsunuz ve bir bakıyorsunuz aa kitap bitmiş. Düz , sade , akıcı , açık ve anlaşılır.. Kitap , birkaç saatlik bir olayı anlatıyor. Yer yer sanki kahraman sizmişsiniz gibi hissettiğiniz , yer yer sanki olaya müdahale etmek isteyen ama arka olandan kalan bi figüran gibi.. Ama hep bir hissiyat içindesiniz. Karl ve ateşçi arasındaki o yeni ama hisli bağ sizi de etkiliyor. Çok güzel atıştırmalık bir eser. * Sizi ne mutlu ediyorsa ona inanın. *
AteşçiFranz Kafka · Mavi Çatı Yayınları · 20191,101 okunma
·
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.