Sıkı bir gerilim okuyucusu olarak açıkçası kitap beni çok da korkutmadı. Olayların fantastik bir sonuçla bağlanmasını da biraz basite kaçılmış olarak buldum.Ama genel olarak yazarın dili sade ve anlaşılır da yorulmadan kolaylıkla okuyabileceğiniz çerezlik bir roman olduğunu düşünüyorum.