Karakterler o kadar samimi ki... Gerçek olamayacak kadar güzel kalplere sahip insanlardı sanki. Hâlâ aramızda böyle insanlar var mı diye düşündürmüyor değil. Acaba hiç tanışmadığımız insanlar arasında böyle birileri var mıdır diye düşündürdü beni. Okurken kitabı yaşıyorsunuz sanki.. Kalbe dokunan bir tarafı var.. Kitapta anlatılanların gerçek hayatta yaşanmış olması bizim için şu zamanda yeni bir umut. Çünkü hepimizin, acının olduğu bir dünyada güzel şeylere, tevafuklara, ihtiyacı var. Ve biz henüz tanımadığımız o güzel yürekleri öyle çok özledik ki..
Okurken bu ihtimalin olması.
Bu Kitap bir umut..
Bilmem kaçıncı okuyuşum
Her okuyuşumda ilk okuduğum yerin havasını hatırlıyorum ve özlüyorum. Ah Giresun
Ajandama her seferinde yeni notlar ekliyorum
Kitabı hediye edeni de anımsamayı seviyorum
Sanki kötü sonu bilmiyormuş gibi umutla okuyorum her seferinde
İkinci kitabı okumaya hemen başlamak istememiştim, çünkü aklım hâlâ ilkindeydi
Ve kitabın kapağını kapattığımda gerçekten bir arkadaşı kaybetmiş gibiydi...