Üç ay önce, gecenin ikisinde notlarda şöyle bir şey yazmışım: 'şu koca dünyada; hüznüm, sevincim ve dalgınlığıma şahit bu küçücük oda haricinde bir yere ait hissedemiyorum kendimi. ben ölürsem yokluğumu en çok hissedecek olan şu küçücük oda.' içim burkuldu.🥀