Nim
Puan vermedi·144 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Oturup bi şeyler yazabilmek kitap olarak bastırıp gelecekte iz bırakmak ne güzel bir hayaldir. Emekli öğretmen Nedim Bey'in çok istediği bir hayaliydi ama Alzheimer hastası olmakta kolay değildi. Yazdıklarını unutmak, onları birleştirememek her yazdığı parçayı sandığına kilitleyip kaldırmak ve bir şeylerin yarım kalması... Ama asla pes etmeyip dinlediği müzikten, duyduğu haberlerden esinlenerek yeniden bir şeyler yazmaya çalışması sürecini anlatıyor kitap, umarım hayaline kavuşmuştur diye sonunu bekledim hep ve öyle bir mesaj vermiş ki Nedim bey "Bazen eksikken daha kıymetlidir çoğu şey" diyerek yarım kalan yazılarını birleştirmeye karar vermiş ve kitabının adını "NİM" koymuş. Nim yarı demekmiş öğretmenin yarım kalan yazılarını en iyi anlatan kelime :)
NimEmrah Atiş · Okur Kitaplığı Yayınları · 2022162 okunma
·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.