Lafı Diş, Özü Düş Kıran Acı Bir Meyve Gibiydim...
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2023 26. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2023 11:54
İki satırlık beyitti hayatımız.. Ben Nokta o Berceste.. İki satırlık beyitti hayatımız.. Ben Aruz o Kafiye.. Bilmem anlatabildim mi? ..... Kütüphaneden alirken arka kapağındaki yazıyı okuyarak parmak uçlarımla aldım. Özgeçmiş mi? Diye sordu yazarımız.. gülümsedim.. Çünkü sevgili Turgut Ülgezer diyorki: "Bence yaptığımız hicbirsey geçmişte kalmaz.onlar geleceğimize gönderdiğimiz zaman yolcularımızdir. Vakti gelince dokunur...." İşte dedim bir kitap değil.. bır hayat başlıyor.. Gözlerimde sürdüğüm kelimeler beynime işlemeye başladı.. beynimde Umutlarla Hayallerle okurken; gönlümdeki dilin sürçmeden okuduğunu fark ettm.. bazı kitaplar romandır.. bazı kitaplar hayat.. İçimizde yoğurduğumuz duygularla; kendi hazırladığımız zeminde, İblis ve Vicdan arasında kalarak; kurduğumuz tuzaklarla, gülleri koparırken batan dikeniyle, avuçlarımiza aldığımız hayatın zirvesine ulaştık derken, belki de sadece ezip geçtik o yolu.. Gönlümüzde mi yoğurduk, vicdanimiza mi sorduk, Hangi lisan konuştu? Kopardığımiz güllerde, attığımız adımlarda... Peki ya O Annenin adımlarında Söylediği o türkü.. Zülfü Livaneli'nden.. youtu.be/QYOg961Khwk Bir de buraya çok beğendiğim akustik versiyonu bırakıyorum.... Tercih sizin.. keyifli dinlemeler.. youtu.be/RCx9As8uXBA Keyifli okumalar..
Demir AğaçTurgut Ülgezer · A7 Kitap Yayınları · 201719 okunma
··
413 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Senin şu hislerin hiç yanıltmadı bizi...Sayende güzel ve hisli kitaplara kavuşuyorum ...Teşekkür ederim... Hadi çabuk gönder bana, bu yılın ilk kütüphane kitabını okumuş olayım...😍🤭😅
Dee...Dee...
Gönderi Sahibi
Benim frenler bugün tutmuyor 💃💃 Neyse yarın beraber basalım gaza🤗
🙏çok teşekkür ederim. Keyifle vakit geçirdiyseniz ne mutlu bize. Var olun sevgi ve saygı ile. 🌼
Dee...Dee...
Gönderi Sahibi
Kaleminize sağlık.. Harika bir kitap çıkmış ortaya.. Sadece keyifli değil derin vakitlerde geçirdim ve tavsiye ettim.. sevgi ve saygı ile🤗