Puan vermedi·250 syf.··Beğendi
· Hidayet sayının ilk okuduğum tiyatral kitabı.Tam anlamıyla bayıldım.Kitapta 3 tane metin var.Hepsi ayrı dönemlere ve yerlere adeta bir yolculuğa çıkartıyor.İlk inde Rusya'nın çarlık dönemine ve o dönemki yazarlara bakışa gidiyorsunuz.Sonrasinda Cumhuriyetin ilk yıllarına ardından İkinci dünya savaşı ve Hitler'e uzanan bir yolculukla kitap son buluyor.Keyifli okumalar