Halil

@hibrhm
içimdemgelenler...
Gökyüzüne bir şarkı tüttürüyorum içinde sen varsın Yüreğimin en derin köşesine sinmiş hatıraların kokusu var, Yüzeye çıkmaktan bir tavşan ürkekligiyle yaşıyorum. İçimdeki senlerle yaşıyorum sen yoksan. Gönlümü hırpalayan imkansızlıklar kemiriyor, sonra gerçek olduğunu düşlüyorum seni, çok yakınsın, yakınımdasin avunuyorum kendi kendime...
İnsan ve Duygular
1 alıntı·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.