Küçükken okumuştum çok sevdim kitap okuma sevgim bu kitapla başladı diyebilirim.Konusu dostluk ve aşk arasında geçiyordu yanlış hatırlamıyor isem çok zaman geçti dediğim gibi ileride tekrar okursam farklı bir anlam çıkartabilirim böyle okuduğum tadında kalsa güzel olur :)