Kitap okumanın zararları da var elbette. Bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.
··
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitap bittiğinde hayalleri suya düşmüş gibi hissediyor insan. Halbuki çok şey kazandı
Her kitap bitişinde bi frklılık yoksa kitap okumanda bi sıkıntı vardır demektir ... Öyle depil mi ? ()