Bir meyve ağacı düşünün bazı dallarındaki meyveler çürüktür.Bazıları ise küçük ve çelimsiz...Bazılarında ise işte tam aradığım olgun meyve dersiniz.
Bu eserde tek bir çürük hikaye ya da çelimsiz ve verimsiz hikaye bulamadım.Hepsi olgun ve tadında.Hikayelerini sevdim.
Dili sade.Hikaye okumayı sevenler için güzel bir eser.