Puan vermedi·120 syf.··Beğendi
· Merhaba arkadaşlar ben bu kitabı çok hevesle okudum ve içerisinden muhteşem bilgiler öğrendim. En çok da gökkuşağı okaliptüs ağacını beğendim Zaten yazarı olan Hüseyin TOY' da benim öğretmenim oluyor. Kitap tek kelimeyle "MUHTEŞEM"