seri yorumudur.
10/10
·652 syf.··
Beğendi
·
2022 4. kitabı
Merhaba kitapseverler! ️‍ Laini Taylor'un kalemi öyle bir akıcılığa sahip ki okurken sıkıldığınız tek bir an bile olmuyor. Hem sonun verdiği hafif bir tebessüm hem de serinin bitmesinin getirdiği bir hüzün var. Serinin tek sorunu yazarın tam olarak düşlediğim sonu yazamaması oldu. Melekler, Kimeralar ve İnsanlar... Karakterler tek kelime ile muazzamdı. Yazar hiçbir karakteri geçiştirmemiş, hepsinin ayrı bir özelliği ve hikayesi vardı. Baş karakterlerimiz Akiva ve Karou dışında Mik, Zuzana, Hazael, Liraz veee Ziri favorilerim arasında. Şimdi geçelim serinin genel yorumuna. İlk kitapta karakterleri tanıdık, yavaştan yeni evrenimize göz attık. İkinci kitabımızda iki ırk arasındaki anlaşmazlıkları gördük ve ana tema savaştı. Akiva ve Karou'yu daha çok okumak istemiştim ama olayları anlamak nedeniyle böyle olması gerekiyordu sanırım. Üçüncü kitapta olaylar hem uzatılmış hem de aceleye gelmiş gibi, tam bir ortak nokta bulamadım. Eliza karakteri kitaba dahil oldu ve o kadar olayın arasında karakteri iyi incelemeye fırsat olmadı çünkü hikayesi tam olarak bizlere aktarılmadı. Fantastik kısmın insanların evrenine karıştırılmasını da sevemedim, pek bir olay göremedik. Razgut'un hikayesinin açıkta bitmesini istemezdim. Jael'in kısımları da aşırı gereksizdi, yenilgiyi hemen kabul etmesi garibime gitti. Her şey bu kadar kolay mıydı yani??? Soru işaretlerimizin silinmesi için bir kitap daha çıkarılabilirdi diye düşünüyorum. Fantastik serileri okumayı sevenler bu seriye bayılacaklar, eminim️
Tanrı ve Canavarların DüşleriLaini Taylor · Artemis Yayınları · 2016921 okunma
·
137 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.