Dedemin bakkalı inanilmaz samimi , eglenceli, dili sebebiyle hic yormayan ve surekli gulumseten bi kitap. Hayata cocuk gozuyle baktigimiz zamanlari hatirlatiyor bize. O gunlere geri donuyoruz kitap sayesinde Hatta o gunlerdeki bakış acımızı takınarak kendimizi eleştirmemize bile vesile oluyor bi parça Kesinlikle tavsiye ederim...
Favori bölüm 'Seni Seviyorum'
En begendiğim paragraf "Kabul edelim,çocukların olayların önem sırasını mantıklı bir şekilde sıraya dizmeyle alakalı ciddi bir sorunu var.Başka da bir sorunları yok zaten. Çocuklar mükemmel insanlar..