8/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Kitabı çok beğendim. Kitapta genel olarak az sayıda baş karakter olmasına rağmen olayların ve konuşmaların yüzeysel olmaması beni sevindirdi. Bazen Stefan Zweig kitabı okurken bu ne saçma olay diye sinir krizi geçirirdim ama bu kitabı gayet ilgili bir şekilde okudum. Zaten kısa olduğu için çok çabuk bitti. Konusu itibariyle de şunu söyleyebilirim ki kendime en kısa zamanda bir satranç takımı alacağım.
SatrançStefan Zweig · İndigo Kitap · 2018279,6bin okunma
·
153 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.