·36 syf.····Okunma: 19 Ocak 2022 19:13 Oldukça farklı bir Hüseyin Rahmi kitabıydı. Boşanmış bir karı kocanın mektupları şeklindeydi kitap. Böyle ilginç bir tekniği çok güzel aktarmıştı Hüseyin Rahmi. Başlarda ayrı kalmış iki aşığın biraz duygusal mektuplaşmaları gibi görünse de ilerledikçe o bilindik Hüseyin Rahmi mizahı devreye girdi. Özellikle sonlara doğru inanılmaz keyifle okudum. Hatta biraz daha uzamasını ve devam eden olayların olası sonuçlarını da görmeyi çok isterdim. Ama bu kadarı da son derece tatmin edici olmuştu bence. Hüseyin Rahmi seven herkesin okuması gereken bir kitap bence. İnsanın gününü güzelleştirebilecek bir etkiye sahip.