5/10
·310 syf.··
2022 15. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2022 09:14
Murat Menteş ; Uzak Doğuda ün yapmış , Türkiye’de ise tanınmayan bir modelin yaşadıklarını , hayatını , iniş çıkışlarını anlatmış Fink’de.Yazarı ilk defa okudum . Kalemine de sağlık ama kitabı ben beğenemedim .Belki de okuduğum kitapta beni etkileyen bir bilgi , duymadığım bir masal , daha önce bakamadığım bir bakış açısını göremediğim içindir .Kitabı okumadan önce ve kitabı okuduktan sonraki kişi aynı olmamalı düşüncesindeyim .Bir hayat hikayesi okudum evet ama etkilendiğimi , şaşırdığımı söyleyemem .Hatta bazı yerleri fazlaca kurmaca , atmasyon gelmedi değil . Maalesef edebi anlamda da ah bak ne güzel yazılmış da diyemedim . Çok sık rastladığım için kitabı sipariş etmiştim . Kitabı incelediğimde de Çöl Çiçeği adlı kitaba benzettim . Gerek orda da anlatılan bir modelin hayatı olması gerek son sayfalarda kullanılan fotoğraflar gerek kimler kimlerle tanıştım ben yaklaşımı .Birebir aynı kafa yapısıyla hazırlanmış gibiydi . İyi bir yönetmenin ve senaristin, iyi oyuncuların oynamasıyla filmi yapılırsa izlenir ama kitabı okunmaz .Kısmet diğer kitaplarına .
FinkMurat Menteş · Alfa Yayınları · 20243,664 okunma
·
77 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.