Kitapta çok sınırlı sayıda olay dönmesine rağmen o kadar çok betimleme kullanılmış ki. Kitap normal bir şekilde anlatılsa 20 sayfa olacakmış ama yazarı ben bunu nasıl süsleyebilirim diye düşünmüş gibi. Açıkcası normalde bir kitabı okurken asla sayfa atlamam ama hem yaşanan olayların asla bana hitap etmemesi hemde anlatılan başroldeki adama çok gıcık olduğum için atlayarak okudum açıkcası yoksa asla o uzun betimlemelerle başa çıkamazdım. Belki bazı kişiler için anlaşılabilir bir aşk ve tutku anlatılıyordur ama ne yazık ki bu benim için geçerli değil. O yüzden kitapta anlatılan olaylar ve aşk çok saçma geldi bana. Aynı zamanda belki yazar yazdığı düşüncelere katılmasa bile kitapta büyük bir ırkçılık ve kölelik dönüyor ve belki yazarın kendi düşünceleri olmasa ve sadece kitaptaki karakter için yazmış olsa bile asla hoşuma gitmedi ve başroldeki karakteri sevmeme sebeplerimden birisi de bu. Ama şunu da inkar edemeyeceğim ki her ne kadar kitabın geneline yayılmış beni cinnet eden saçma sapan olaylar bütünü olsada kitabın sonu çoğu şeyi telafi etmeye yetti.