Evet.. Diri diri gömdüğüm bi kaç insan var kalbimde.. Bazılarının asla geri dönüşü yok. Belkide hiçbirinin. Olmayacak dualara amin dedim hep,bilmezdim ki bişey çok istediğin zaman olmazmış. Çok birsey değildi aslında istediğim. Sadece yüzümü güldüren insanların varlığı sonsuz olsun istedim,bazen de hic güldürmeyenlerin.. Ve şimdi sen de hoşgeldin kalbimin acı mezarlığına..
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ah can...
Hasret Balta
Gönderi Sahibi
Ve sensin sadece sonsuza kadar can dediğim beni varlığıyla güldürüp yaşatacak olan tek can..
Sen de.. Can'sın.. Ve tüm herşeyimi paylaştığım, ruhumu bilen tek çiçeksin, üzülme hiç, sen üzülürsen ben daha çok üzülürüm.. Umudunu serin tut, inanıyorum herşey bir gün çok güzel olacak, güneş yönünü sana dönecek..
Hasret Balta
Gönderi Sahibi
Inşallah diyerek yola devam.