Kar ne kadar güzel; hem romantik bir tarafı var hem de sıcacık hatıraları. Öte yandan sokakta yaşayan kimseler, mülteci çadırlarında bin zahmet ile hayatta kalmaya çalışanlar. Birine güzel gelen bir şeyin bir başkasına zulüm olması incitiyor kalbimi. Sevdiğim her şeye tedirginim. #Bitlis
İnsan ve Duygular
·1 alıntı·
391 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.