Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 21 Ocak 2022 02:04 Spolier içerir
Kafes kitabının devamı olan bu kitabı beni çok tatmin etmese bile fena sayılmazdı. Gerildiğim bazı sahneler oldu tabiki ama Malorie'nin aşırı korumacı tavrı ve çocuklarına hiç fırsat tanımaması beni biraz sinir etti. Malorie içinde her şey çok zordu ama biraz daha farklı yaklaşabilirdi. Ama kitapta beni en çok mutlu eden şey Gary'nin geç bile olsa ölmesi oldu. Malorie arkadaşlarının intikamımı almış oldu. Kafes kitabında çok sinir olmuştum o karaktere.