Puan vermedi·420 syf.····Okunma: 09 Ocak 2022 00:00 Neden bilmiyorum ama daha atraksiyonlu bir şey beklemiştim ben. Kız nişanlısı öldükten sonra uyku hapları sayesinde nişanlısınınnhala hayatta olduğu paralel bir evreni görüyor rüyasında ama orada da her şey olağan gitti. Ben daha olayların karıştığı bir paralel evren beklemiştim.
Kitapta Lydia'nın nişanlısının arkasından çektiği acı ve yas süreci, o dengesizlikler vs çok güzel anlatılmıştı. Gerçekten kayıp yaşayan bir insan vardı kitapta.
Sonunu sevemedim. Böyle olmamalıydı bence. Her şey çabucak bir araya getirildi gibi geldi. O sonuca varmak için biraz olayların yaşanmasını isterdim.
Kötü bir kitap değildi ama şahane de değildi.