gercekten hikayenin akışını çok sevsem de 3. manganın sonunda daha iyi bir sonla bitebilirdi. Son ciltte eklenen bazı detayların sadece uzatmak için konduğunu düşünüyorum. o yüzden son cilt diğerleri kadar etkileyici olmadı benim içim. yine de herkese önereceğim favorilerim arasına girecek bir seri olduğu kesin.