·296 syf.····Okunma: 22 Ocak 2022 22:36 4 kitabını da meraktan aldım. Alırken ön yargılıydım, "yaa kitapların adı bile, bende kalite arama, der gibi" diye düşünüyordum. Düşündüğüm kadar berbat olmasa da ön yargılarımda haklıymışım, vasata bile ulaşamayacak kitaplar. İlk iki kitabı inceleme yapılamayacak kadar kötüydü cidden. Fayda sağladım diyenin bu zamana kadar nasıl yaşadığını merak ediyorum. Bu kitap ilk iki kitabından biraz daha kabul edilebilirdi. Tavsiyeler yine derin değil; şunu yapın, bunu yapın tarzında, emir kipi koması, kaynağa inmekten uzak cümlelerdi çoğu(hepsi demiyorum gözümden kaçan varsa diye). Çok fazla tekrara düşülmüştü. Bazı uygulamalı tavsiyeleri güzeldi ama bunlar da azdı. Bir de kitapta bahsedilen ilişkiler muhafazakâr kesim için çok uzak ilişkiler, belki bu yüzden faydalı bulamadım kendim için. Uzlaşmacı iletişim tavsiyeleri güzeldi, kitapta nadir iyi diyebildiğim yerlerden. Aşırı merak eden sadece bu kitabını okusa yeterli (büyük bi umutla okumayın ama yine :D) ilk iki kitaba hiç yaklaşmayın bile.