Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 22 Ocak 2022 23:53 Eseri gerçekten beğendim. Çünkü eser 2000 yıl önce yazılmış olsa da doğrunun zaman ve mekan fark etmeksizin farklı ağızlardan aynı şekilde çıktığını yeniden gösterdi. Eserde yazarın sorguladığı ve yanıtını verdiği şeyler günümüzde de aynen geçerli. Ancak eserin içinde bulunan ikinci bölüm olan "İnziva" kısmını çok anladığımı söyleyemem.