·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2022 02:10 Kallokain’in yarattığı evreni anlatmaya gerek yok, zaten kitap daha ilk sayfalarda güzelliğini hissettiriyor. Kallokain’in insanın en temel içgüdülerinden biri olan sorgulamayı çok güzel bir şekilde temel alması, en hoşuma giden özelliğiydi. Bir insanın en büyük korkularının aslında küçük bir şeyi düşüne düşüne büyütmesinden ibaret olduğunu da çok güzel ele alan bir kitap. Karin Boye’un hayata erken veda etmesi, İsveç ve dünya edebiyatının en büyük kayıplarından biri olduğunu anladım Kallokain’i okurken. Çok zevk alarak okuduğum bir kitaptı. Aynı zamanda bu yıl ilk bitirdiğim kitaptı. Daha çok okumak dileğiyle…