Kadriye Ramsaier
#GURBETİNKIZI
#ATESYAYINLARI
#YORUM
Melike ailesiyle samsunda yaşıyor üç kardeşler annesi kanser hastası annesi vefat eder ve annesi hakkında bilmediği bir sırri öğrenir annesi geçmişte bir evlilik yapmış ve o evlilikten bir abisi olduğunu öğrenir abisi ile tanışır abisi melikeyi kabul eder babası tekrar evlenir üvey annesi melikeyi evde istemediğini hissettirir melikenin hayatında zorluklar baslar hiç istemediği bir evlilik geçer başından sorumsuz kocasından boşanır ve hayatına alman klas girer melike onunla evlenip almanyaya gider ve orda her şeye rağmen hayata tutunmaya deval eder kitap konusu güzeldi ama editor hatası fazlaydı inşallah kitabın ikinci basimi boylr çıkmaz yazarın emeğine saglilk