Bazen insan en dibe düştüğünde bile ne zaman çıkacağını düşünür bazen de pes eder. Çünkü umut
etmek bize zor gelir ama tek çare hep umuttur.Toparlanmamız hatta her şeye yeniden
başlamamız gerektiğini biliriz. Tam da bu noktada geçmiş anıların yansıması ile
iyi olacak yarınları düşlemeye başlarız. Bazen ufak bir cesaret kırıntısı her şeyi
düzeltmeye yeter. En zor anda bile bir çıkış yolu vardır her zaman. Kendini
bırakma karanlığa, gitme kendinden; sen umut ettikçe her şey daha güzel olur.