Hani en sevdiğini kaybettiğinde..
İnsan ve Duygular
·1 alıntı·
1.470 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Anlatılmıyor sadece yaşanan ne yaşadığını bilir.
Kardeşimi kaybettiğim gün yüreğim yandı...
İçin yanar yanar ya..
O gelen boşluk hissi..