·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2022 01:20 Çok güzeldi, sıcacık bir kitap. Okurken insanın aklına çocukluğu, anıları geliyor muhakkak.
Büyüyünce çocuk gözünden bakmayı unutuyoruz bazen. Bu kitap çocuk olmayı da, çocuk gibi düşünebilmeyi de hatırlatıyor aslında.
Kahramanımız da o kadar iyi ki, okurken arkadaş olmamanız mümkün değil.