SİRYA
@_1_kadin
Takip Et
"Okumayı ve yazmayı öğrenmenin insana ne faydası var ki, düşünmeyi başkalarına bıraktıktan sonra."
424 beğeni
·
9 paylaşım
·
1 alıntı
·
5bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Mrv yzr
👏
3