Uzun zamandır bu kadar aksiyon dolu, içinde yok diyebileceğim birşey yok olan bir kitap okumadım .. Kitap mı okudum film mi izledim orası ayrı bir konu…
Yazarımız kitabında resmen eğitimini konuşturmuş . Kurgusu o kadar şahane ki, kitabı bir solukta bitiriyorsunuz. Gerçi ben bitirmemek için çok uğraştım bitmesin diye ama sona geldim..
Ulusal ilişkiler ne şekilde ilerliyor ?, Paranın gücü nereye kadar gider? , Aşk insanı nasıl nakavt eder?.. Tüm soruların cevabı bu kitapta..