Murat Menteş yine sağlam bir eserle karşımızda. Kitabın sonuna kadar, olayların gerçek bir hayat hikayesi olduğunu bilmediğim için kitap beni çok etkiledi.( Arka kapağına bakmış olsaydım, gerçek bir hikaye olduğunu anlardın diyenleri duyar gibiyim. “Kitapların sadece arkasını okuyan insanlar sadece göz boyamak için kitapçıdan eve kitap taşıyan ve kütüphaneyi aksesuar olarak gören insanlardır” şeklinde bir düşünceye sahibim)