·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2022 17:52 Severek okuduğum güzel bir seriyi bitirdim ve hemen sizler için yorumlamaya geldiiiim.
Romantik, bolca neşe, dostluk dolu bir kitaptı.
İlk kitabın sonunda, Kerem bir kaza geçiriyor ve ne olacağını, yaşayıp yaşamadığını merak ederek son sayfayı kapatıyoruz.
Neysekiii bir şey olmadı
Aşkları tam gaz devam etti. Tabii pürüzsüz değil. Ama çabalayarak hepsinin üstesinden geliyorlar.
Bazı sorunlar ise hala devam etmekte bakalım ailesinin Kerem'i istememesi üzerine Zeyneb'in kararı ne olacak?
Derya ile Alp cephesinde ise Alp 'in asmere gidişi ve Derya' nın hamileliği ile ilişkileri daha da güçleniyor. Aile olmak , anne baba olmak onları daha da güçlendirdi..
Severek, yorulmadan, kısa sürede okuduğum bu güzel kitabı romantik kitap arayışında olanlara tavsiye ederim