10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
·
68 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2022 21:08
Herkesin okuması gereken bir kitap bence desem abartmış olur muyum bilmiyorum. Abartmış olsam bile bu kitap abartılmayı hak ediyor. Hemen bitmesini istemediğim, sindirerek okuduğum bir kitap oldu. Tekrar tekrar okunacak cinsten bir kitap diyebilirim. Keşke herkes okusa, keşke herkes Doğan Hoca’nın kitaplarının ne kadar kıymetli olduğunun bilincinde olsa… Kendisi gibi kitapları da çok kıymetli bence. Kitabın okuyanlara bir şey değil de çok şeyler katacağını düşünüyorum. Son olarak, Doğan Hoca’nın kitaplarını ana dilinde okuyabildiğimiz için çok şanslıyız bence.
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.