9/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2022 00:00
Süper bir kitaptı. Severek ilgiyle okudum. Konusu mükemmeldi, kitapta hiç sıkıcılık yoktu. Kesinlikle tavsiye ederim.Duygusallık, hüzün hatta ve hatta biraz da sinirlendiğim şeyler vardı. Bu kitaptaki beni sinirlendiren şeylerin gerçek hayatta var olmasına çok üzülüyorum. Babası yaşındaki insanlarla evlendirilen küçük kız çocukları. İşte bunların gerçek hayatta olması insanı çok üzüyor.Şunu da söylemeden edemeyeceğim keşke kitabın sonu biraz daha güzel bitseydi...
Kabuğunu Kıran İnciNadia Hashimi · Arkadya Yayınları · 20191,554 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.